| 
HOKUGA >
北海学園大学 >
 教務センター・北海学園大学学術研究会 >
 研究紀要 >
 北海学園大学学園論集 >
 第123号 >
 
        
            | このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1113 |  
 
| タイトル: | Reflecting on Our Teaching Practices |  | 著者: | SHIOKAWA, Haruhiko SAKAI,Hideki
 URANO, Ken
 塩川, 春彦
 酒井, 英樹
 浦野, 研
 |  | 発行日: | 25-Mar-2005 |  | 出版者: | 北海学園大学学術研究会 |  | 抄録: | The mein issues in this manuscript can be summarized as follows: 1. Exchange of information is crucial in communication, and therfore it is meaning-centered. 2. English language teachers serve as models of communicators in English therfore must develop th |  | URI: | http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1113 |  | 出現コレクション: | 第123号 
 |  
 
    
     このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。   |