DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
教務センター・北海学園大学学術研究会 >
研究紀要 >
北海学園大学学園論集 >
第134号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1144

Title: 企業訴求志向の広告 : 1996年度~2004年度『企業広告の総合調査』による検討
Other Titles: Corporate-Appeal Oriented Advertising
Authors: 下村, 直樹
SHIMOMURA, Naoki
Issue Date: 0-Dec-2007
Publisher: 北海学園大学学術研究会
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1144
Appears in Collections:第134号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
GAKUEN-134-2.pdf5.17 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.