DSpace 北海学園学術情報リポジトリ
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
人文学部・文学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学人文論集 >
第22号 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1356

タイトル: A Communicative Approach to Second Language Testing and Evaluation
著者: Cunliffe, Brenda
発行日: 31-Jul-2002
出版者: 北海学園大学人文学会
抄録: This paper briefly reviews the communicative approach to second language teaching and discusses testing students' communicative performance. It is of primary importance that testing should reflect the approach to teaching that has been adopted; hence, this paper includes a brief description of the communicative approach to second language instruction. This approach is then related to testing procedures used to evaluate students' communicative performance.
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1356
出現コレクション:第22号

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
JINBUN-22-3.pdf950.11 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。