HOKUGA >
北海学園大学 >
人文学部・文学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学人文論集 >
第23・24号 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1369
|
タイトル: | A REVIEW OF SEMINAL CANADIAN RESEARCH IN COMMUNICATION STRATEGIES |
著者: | Kirkwold, Lorne O. カークワード, ローン |
キーワード: | communication strategies good language learner foreign language |
発行日: | 31-Mar-2003 |
出版者: | 北海学園大学人文学会 |
抄録: | The article critically reviews "Can we teach our students how to learn?" a survey of the Interview Study, the Picture Reconstruction Study, and the Concept-identification Study. The collection is important work conducted by late twentieth-century Canadian researchers in the area of communication strategies. The studies' implications for the foreign-language teacher are discussed particularly in terms of their relevance to the classroom. |
URI: | http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1369 |
出現コレクション: | 第23・24号
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|