DSpace 北海学園学術情報リポジトリ
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
人文学部・文学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学人文論集 >
第23・24号 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1369

タイトル: A REVIEW OF SEMINAL CANADIAN RESEARCH IN COMMUNICATION STRATEGIES
著者: Kirkwold, Lorne O.
カークワード, ローン
キーワード: communication strategies
good language learner
foreign language
発行日: 31-Mar-2003
出版者: 北海学園大学人文学会
抄録: The article critically reviews "Can we teach our students how to learn?" a survey of the Interview Study, the Picture Reconstruction Study, and the Concept-identification Study. The collection is important work conducted by late twentieth-century Canadian researchers in the area of communication strategies. The studies' implications for the foreign-language teacher are discussed particularly in terms of their relevance to the classroom.
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1369
出現コレクション:第23・24号

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
JINBUN-23_24-11.pdf731.51 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。