DSpace 北海学園学術情報リポジトリ
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
人文学部・文学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学人文論集 >
第30号 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1417

タイトル: ESL/EFL READING OF CONTENT TEXT
著者: Amanda, Gaunt
アマンダ, ゴーント
発行日: 20-Mar-2005
出版者: 北海学園大学人文学会
抄録: This paper has explored Mohan's "knowledge framework". It has looked at the use of key visuals, as a pre-reading strategy for ESL/EFL students. The study carried out in the Vancouver School District was presented and the implications, from the point of view of schema theory were discussed. More research needs to be undertaken, but in light of the positive preliminary findings, it would appear that key visuals have the potential for easing the struggle faced by ESL/EFL students in their efforts to learn to read.
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1417
出現コレクション:第30号

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
JINBUN-30-3.pdf558.23 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。