DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海商科大学 >
商学部・商学研究科 >
研究紀要論文 >
北海商科大学論集(ISSN 2186-330X) >
第1巻 第1号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1769

Title: 地域ブランド構築のための住民と生産者の連携に関する研究 : 国道230号沿線の新規ブランドのためのイメージ作り
Other Titles: A Study of the Process of Coordination between Local Residents and Businesses for Creation of a Regional Brand Identity : The Possibility of Using Mt. HAKKENZAN as a Local Brand Feature for Businesses Bordering Route230 in Hokkaido
Authors: 加藤, 由紀子
Kato, Yukiko
Issue Date: 0-Nov-2009
Publisher: 北海商科大学学術研究会
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/1769
ISSN: 21863296
Appears in Collections:第1巻 第1号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Hokkaishouka-1-1-7.pdf2.92 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.