DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第10巻第4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2291

Title: マーケティングを学問にする一考察
Other Titles: A Rough Sketch on the Formation(Codification)of Marketing Science
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Mar-2013
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 10
4
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2291
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第10巻第4号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
10_Kuroda.pdf819.21 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.