DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第10巻第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2306

Title: マーケティングの体系化における人間概念に関する一考察 : 二分法(企業と消費者)概念から統合的人間概念へ
Other Titles: A thinking of human concepts on marketing system
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Dec-2012
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 10
3
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2306
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第10巻第3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
04_KURODA.pdf638.17 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.