DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第04巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/244

Title: マーケティングにおける推測統計学活用に関する覚え書き : 有意水準5%の出自を中心に
Other Titles: What is the Level of Significance 5%?
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 30-Sep-2006
Publisher: 北海学園大学経営学会
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/244
Appears in Collections:第04巻第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KEIEI-4-2-6.pdf810.91 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.