DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第13巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2916

Title: 表計算モデルにより意思決定を行う教育方法に関する一考察 : ゲーム教材の利用可能性について
Other Titles: A Study on educational method of decision-making with utilizing spreadsheet-model : Availability of games and puzzles for educational purposes
Authors: 上田, 雅幸
Ueda, Masayuki
Issue Date: 25-Sep-2015
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 13
2
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2916
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第13巻第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
03_上田.pdf343.35 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.