DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第13巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2918

Title: オルダーソンのTransvection 概念とインターネット・ビジネス活発化との関係についての一考察 : ビジネス・モデル開発競争をめぐって
Other Titles: Some Comments on the Relation between Alderson’s Transvection and the Business Models.
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Sep-2015
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 13
2
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2918
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第13巻第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
05_黒田.pdf685.34 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.