HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第13巻第2号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2918
|
Title: | オルダーソンのTransvection 概念とインターネット・ビジネス活発化との関係についての一考察 : ビジネス・モデル開発競争をめぐって |
Other Titles: | Some Comments on the Relation between Alderson’s Transvection and the Business Models. |
Authors: | 黒田, 重雄 Kuroda, Shigeo |
Issue Date: | 25-Sep-2015 |
Publisher: | 北海学園大学経営学会 |
Citation: | 北海学園大学経営論集 |
Series/Report no.: | 13 2 |
URI: | http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2918 |
ISSN: | 13486047 |
Appears in Collections: | 第13巻第2号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|