DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
教務センター・北海学園大学学術研究会 >
研究紀要 >
北海学園大学学園論集 >
第166号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2994

Title: 物語広告の構造分析序説 : 効果的な物語広告に必要な要素を探索するための基礎研究
Other Titles: Introduction to Structural Analysis of Narrative Advertising
Authors: 下村, 直樹
SHIMOMURA, Naoki
Issue Date: 25-Dec-2015
Publisher: 北海学園大学学術研究会
Citation: 北海学園大学学園論集
Series/Report no.: 166
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/2994
ISSN: 03857271
Appears in Collections:第166号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
学園論集166号_04_下村.pdf706.43 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.