DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第14巻第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3182

Title: シリーズ化した物語広告の効果
Other Titles: Effects of Narrative Advertising Series
Authors: 下村, 直樹
Shimomura, Naoki
Issue Date: 25-Dec-2016
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 14
3
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3182
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第14巻第3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
03_下村氏.pdf956.92 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.