HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第07巻第2号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/326
|
Title: | 企業をアピールする広告 : 販売目的から信頼・ブランド構築へ(<特集論文>マーケティング・流通のフロンティア) |
Other Titles: | Corporate-Appeal Oriented Advertising : from Boosting Sales to Building Trust and Brand(<SPECIAL ARTICLES>The Frontier in Marketing and Distribution) |
Authors: | 下村, 直樹 Shimomura, Naoki |
Issue Date: | 25-Sep-2009 |
Publisher: | 北海学園大学経営学会 |
URI: | http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/326 |
Appears in Collections: | 第07巻第2号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|