DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第07巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/326

Title: 企業をアピールする広告 : 販売目的から信頼・ブランド構築へ(<特集論文>マーケティング・流通のフロンティア)
Other Titles: Corporate-Appeal Oriented Advertising : from Boosting Sales to Building Trust and Brand(<SPECIAL ARTICLES>The Frontier in Marketing and Distribution)
Authors: 下村, 直樹
Shimomura, Naoki
Issue Date: 25-Sep-2009
Publisher: 北海学園大学経営学会
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/326
Appears in Collections:第07巻第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KEIEI-7-2-8.pdf909.29 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.