DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第14巻第4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3273

Title: マーケティング学における人間概念と体系構築との関係について
Other Titles: On the relation between human concept and systematization in marketing as a separate
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Mar-2017
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 14
4
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3273
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第14巻第4号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
05_黒田氏.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.