HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第15巻第2号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3348
|
Title: | 再説:マーケティング学における諸概念の形成について |
Other Titles: | A Repeated Explanation: About the Concept on Marketing Science |
Authors: | 黒田, 重雄 Kuroda, Shigeo |
Issue Date: | 25-Sep-2017 |
Publisher: | 北海学園大学経営学会 |
Citation: | 北海学園大学経営論集 |
Series/Report no.: | 15 2 |
URI: | http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3348 |
ISSN: | 13486047 |
Appears in Collections: | 第15巻第2号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|