DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第15巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3348

Title: 再説:マーケティング学における諸概念の形成について
Other Titles: A Repeated Explanation: About the Concept on Marketing Science
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Sep-2017
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 15
2
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3348
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第15巻第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
05_黒田論文.pdf900.07 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.