DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第15巻第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3522

Title: マーケティング学へのターニングポイント : 経済学との蜜月を解消しなければならない
Other Titles: Marketing Science is a sharp departure from Economics.
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Mar-2018
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 15
3
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3522
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第15巻第3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
10_黒田先生論文.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.