DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第16巻第1号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3561

Title: 石田梅岩とロー・オルダーソンの二人を統合してマーケティング学形成を試みる
Other Titles: On building the Marketing Science by tying Ishida Baigan and Wroe Alderson together.
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Jun-2018
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 16
1
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3561
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第16巻第1号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
03_黒田先生論文.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.