DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第17巻第1号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3796

Title: マーケティングにおける予測と数学の関連性について
Other Titles: On the relationship between for casting and mathematics in Marketing
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Jun-2019
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 17
1
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3796
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第17巻第1号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
04_黒田先生論文.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.