DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第17巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3837

Title: 日本のマーケティングに関する歴史的考察の序
Other Titles: An Introduction to Historical Consideration on Marketing in Japan
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Sep-2019
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 17
2
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3837
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第17巻第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
02_黒田先生論文.pdf4.91 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.