DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第01巻第4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/392

Title: 日本における「企業の社会的責任(CSR)」と「コーズ・リレイテッド・マーケティング」の関係に関する一考察
Other Titles: Reflections on the Relationship between Corporate Social Responsibility and Cause-Related Marketing in Japan
Authors: 世良, 耕一
Sera, Koichi
Issue Date: 0-Mar-2004
Publisher: 北海学園大学経営学会
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/392
Appears in Collections:第01巻第4号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KEIEI-1-4-7.pdf938.69 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.