DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第17巻第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4019

Title: 世界文化史とマーケティングの関連に関する一考察
Other Titles: Marketing has become an indispensable part of world cultural history.
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 31-Mar-2020
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 17
3
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4019
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第17巻第3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
10_黒田先生論文.pdf389.01 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.