DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第17巻第4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4030

Title: 再説・「マーケティング学」の日本語表記を「企業学」としたい理由
Other Titles: Revisited: Reasons for wanting to use the Japanese notation of “Marketing Science” as “Kigyou gaku”.
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 31-Mar-2020
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 17
4
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4030
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第17巻第4号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
10_黒田先生論文.pdf586.64 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.