DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第18巻第4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4193

Title: アフターコロナと大学教育,そしてマーケティング
Other Titles: After Corona, University Education, and Marketing
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Mar-2021
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 18
4
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4193
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第18巻第4号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
03_黒田先生.pdf621.04 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.