HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第19巻第3号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4340
|
Title: | 日本のマーケティングは鎌倉時代に始まっている - 日本人にある商人魂の2面性 - |
Other Titles: | Marketing in Japan began in the Kamakura period: about the Duality of the Merchant’s Soul in the Japanese. |
Authors: | 黒田, 重雄 Kuroda, Shigeo |
Issue Date: | 25-Dec-2021 |
Publisher: | 北海学園大学経営学会 |
Citation: | 北海学園大学経営論集 |
Series/Report no.: | 19 3 |
URI: | http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4340 |
ISSN: | 13486047 |
Appears in Collections: | 第19巻第3号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|