DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第19巻第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4340

Title: 日本のマーケティングは鎌倉時代に始まっている - 日本人にある商人魂の2面性 -
Other Titles: Marketing in Japan began in the Kamakura period: about the Duality of the Merchant’s Soul in the Japanese.
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Dec-2021
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 19
3
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4340
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第19巻第3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
HP用03_黒田先生_研究ノート.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.