DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第03巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/438

Title: コーズ・リレイテッド・マーケティングを通したコーズ支援協働型インターンシップに関する一考察
Other Titles: Partcipation of Students on the Corporates' Cause Support Operations as an Internship under the Framework of Cause-Related Marketing
Authors: 世良, 耕一
Sera, Koichi
Issue Date: 30-Sep-2005
Publisher: 北海学園大学経営学会
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/438
Appears in Collections:第03巻第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KEIEI-3-2-2.pdf6.6 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.