HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第21巻第2号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4709
|
Title: | マーケティングにおける哲学を考える - 西田哲学を中心として - |
Other Titles: | Thinking about philosophy in marketing: focusing on Nishida’s Philosophy. |
Authors: | 黒田, 重雄 Kuroda, Shigeo |
Issue Date: | 25-Sep-2023 |
Publisher: | 北海学園大学経営学会 |
Citation: | 北海学園大学経営論集 |
Series/Report no.: | 21 2 |
URI: | http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4709 |
ISSN: | 13486047 |
Appears in Collections: | 第21巻第2号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|