DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第21巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4709

Title: マーケティングにおける哲学を考える - 西田哲学を中心として -
Other Titles: Thinking about philosophy in marketing: focusing on Nishida’s Philosophy.
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Sep-2023
Publisher: 北海学園大学経営学会
Citation: 北海学園大学経営論集
Series/Report no.: 21
2
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4709
ISSN: 13486047
Appears in Collections:第21巻第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
HP用04_黒田先生_研究ノート.pdf916.17 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.