HOKUGA >
北海学園大学 >
教務センター・北海学園大学学術研究会 >
研究紀要 >
北海学園大学学園論集 >
第193号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4801
|
Title: | 幼児における自己・他者描画活動が自己・他者理解の発達に及ぼす影響:一事例実験デザインによる研究 |
Other Titles: | The effects of drawing of self and others in young children on development of understanding of self and others: A single-case research design |
Authors: | 進藤, 将敏 SHINDO, Masatoshi |
Issue Date: | 27-Mar-2024 |
Publisher: | 北海学園大学学術研究会 |
Citation: | 北海学園大学学園論集 |
Series/Report no.: | 193 |
URI: | http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4801 |
ISSN: | 03857271 |
Appears in Collections: | 第193号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|