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Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/533

Title: 地域密着型コンビニの競争戦略 : セイコーマートの事例研究(II)(『北海道における発展条件の創出に関する研究-開発庁統廃合後における地域再生政策の検討』(III))
Other Titles: The Competitive Strategy of Community-based Convenience Store : A Case Study of Seicomart(Studies of Conditions for Regional Development in Hokkaido; Examination of Regeneration Policies after the Consolidation of the Hokkaido Development Agency(III))
Authors: 越後, 修
三上, 貴雄
篠原, 大裕
金尾, 龍
小室, 匡
ECHIGO, Osamu
MIKAMI, Takao
SHINOHARA, Daisuke
KANAO, Ryu
KOMURO, Masashi
Issue Date: 31-Mar-2007
Publisher: 北海学園大学開発研究所
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/533
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