DSpace
Hokkai-Gakuen Organization of Knowledge Ubiquitous through Gaining Archives
 

HOKUGA >
北海学園大学 >
経営学部・経営学研究科 >
研究紀要 >
北海学園大学経営論集 >
第06巻第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/294

Title: マーケティングの体系化に関する若干の覚え書き : オルダースン思想を中心として
Other Titles: Some Comments on the Aldersonian Marketing Thought
Authors: 黒田, 重雄
Kuroda, Shigeo
Issue Date: 25-Dec-2008
Publisher: 北海学園大学経営学会
URI: http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/294
Appears in Collections:第06巻第3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KEIEI-6-3-2.pdf676.91 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.